Gennadi Timtšenko sisenes meediaärisse. Temale kuuluvad kanaleid kantakse üle ka Eestis. Neist tuntumad on Pervõi Kanal ja REN TV.
- Gennadi Timtšenko laiendas haaret meediaärisse Foto: Reuters/Scanpix
Aasta tagasi omandas Gennadi Timtšenko kontrollitav investeerimisgrupp 81 miljoni euro eest RTL Groupilt 7,5% Natsionalnaja Media Grupa (NMG) aktsiatest, mis muuhulgas omab telekanaleid REN TV ja Pjatõi, kirjutas RBK.
Timtšenko ise teatas augustis uudisteagentuurile TASS, et investeering meediasse on puhtalt ärialane ning ta ei ole sellele vaadanud kui mõjutusvahendile. Toona Timtšenko osaluse suurust ei avaldanud, kuid nüüd teatas Volga Group kommunikatsioonidirektor Anton Kurevitš, et Timtšenko osaluseks on 7,5%. Kurevitši sõnul tekkis ostuvõimalus tekkis 2013. aasta augustis.
Lisaks telekanalitele REN TV ja Pjatõi, omab kontsern ka ajalehte Izvestija, raadiojaama Russkaja služba novostei. Samuti annab välja Rossija pangale kuuluvat ajalehte „Metro-Peterburg“.
Peale selle kuulub NMGle neljandik Pervõi Kanalist, mida Eestis kannab osaliselt üle Pervõi Baltiski Kanal. NMG on ka Küprose Telcrest Investments Ltd asutaja, millele omakorda kuulub 25,4% CTC Mediast (telekanalid CTC, Domašni, Perets ja CTC Love).
Info teiste NMG aktsionäride kohta on väga napp. Grupp moodustati 2008. aastal, kui ühendati Juri Kovaltšuki Rossija panga ja sellega seotud SOGAZi ning samuti Aleksei Mordašovi ja Surgutneftegazi meediainvesteeringud.
Seotud lood
Prantsusmaa päritolu Total suurendas oma osalust Gennadi Timtšenkoga seotud Vene energeetikafirmas Novatek 19,9 protsendini, vahendas Forbes oma allikaid.
Vene suurärimees Gennadi Timtšenko teatas, et vahetas Visa ja MasterCardi hiinlaste UnionPay maksekaardi vastu.
Värskes ajakirjas Forbes avaldatud Venemaa rikaste edetabeli esikümmet troonib kolmandat aastat Ališer Usmanov, kelle varandust hinnati 18,6 miljardi dollarini.
Gennadi Timtšenko, kes müüs oma ligi 44% osaluse maailma ühes suurimas energiakandjate kauplejas Gunvor, plaanib müügist saadud raha investeerida Venemaale.
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.
Hetkel kuum
Nurm ja Siimann avaldasid, kui palju raha paistab üldse lootust tagasi saada
Täiendatud prokuröri kommentaariga
Tagasi Äripäeva esilehele